//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-20 ? 17:43:47

Los kommentaros

Jag såg att jag hade fått nya kommentarer här. Fleeera var det!
Okej, två stycken, men det är stort för att vara min blogg! 2! Två, two, dos!
lillafrookenjag är inte van denna uppmärksamhet!
Den första var gissningar av Klara, hälften fel men bra gissat ändå. Jagmenar vem som helst skulle ju kunna snubbla i bubbelpoolen eller äta upp två efterrätter. Dom två hade ju inte behövt vara jag, även om det nu var det...
Och den andra kommentaren är någonting som jag verkligen hoppas är ett skämt för att jag skulle lägga upp en film när jag sjunger för min lillebror är liksom inte troligt...
1. så sjunger jag förjävligt hemskt. 2. Detta gör att han inte vill att jag ska sjunga för honom. 3. Jag bryr mig faktiskt lite om honom och skulle aldrig utsätta honom eller er för detta oljud. 4. Jag vet inte hur man laddar upp filmer. Jag är faktiskt tekniskt efterbliven som man skulle kunna kalla det. Jag kan inte med tekniska prylar.
Den fjärde är ioförsig lite onödig eftersom att jag ändå aldrig skulle lägga upp en film. Men ja, kommentera mera iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna