//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-20 ? 17:36:51

Sometimes we have to remind ourselves to find something special in the ordinary♥

Hejsan
Igår var inte min bästa dag, var yr och sov mest när jag kom hem från skolan, därav "den dåliga uppdateringen" som det så klassiskt skrivs i var och varannan blogg. Besökte en sjukgymnast på morgonen så nu har jag lite övningar att ta itu med. Även idag tog jag mig en tupplur efter en skoldag som skulle klassas som en helt okej skoldag, förutom att jag är så less på just skolan! Men idag mår jag iallafall bättre. Äter flingor, tränar inför min engelskaredovisning imorgon (döda mig), laddar inför när jag ska leka sveriges mästerkock på hemkunskapen och tar det lugnt är vad jag gör just nu, men senare är planen att vandra över till Emmie 
Puss!
Ytterligare några underliga bilder från helgen. Nu är jag ju inte direkt en proffsfotograf så ni får bita ihop.
Men chokladen! Åh chokladen var supergod! "Köp den för guds skull, människa!" är vad jag uppmanar er. Den är alltså mycket god. Så att ni inte har missat det, det går inte! Att den var god alltså!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna