//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-02 ? 15:37:03

TGIF♥

Hejsan! Är alla lika glada över att det är fredag som jag är? Och lov♥
Men sen blev jag yr igen, och fick ligga och vila inne hos sjuksköterskan innan hon skjutsade hem mig... Hon trodde att jag har en infektion som gjorde mig yr, så jag skulle hem och vila hela kvällen!
Inte mig emot, även om jag var sugen på en tur till stan... Men detta ska självklart utnyttjas till max ;) Jag hade tänkt mig glass, choklad och chips, myskväll och massa vila- det passar mig, det! Hoppas att mina vänner har kul i huvudstaden, dom festar och jag ligger här och yrar på, haha!
Bilder sedan i morse, innan the yrhet började! Pusspuss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna