//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-29 ? 19:15:05

The minute you think about giving up, think of the reason why you held on so long!

Svim-attacker x2, långdag på skolan och nu McDonaldsmat!
Jag skrattar nästan bort att jag blir yr, för det är nästan komiskt hur sjukt det är!
I över en månad har det pågått nu! Denna jävla sjukdom!
Har även inhandlat lite glass, det känns som att det är vad jag behöver nu! Glass är den bästa medicinen, inbillar jag mig iallafall ;) Gott är det och glad blir man! Struntar i att det är torsdag, lite tröstmat måste man ju få!
Imorgon har vi sovmorgon, teaterbesök och sen ska jag och fixa håret igen, ljusare fina små slingor mot topparna hoppas jag på, men man vet ju aldrig hur länge jag får sitta och förklara innan dom förstår, haha!
Nu ska jag göra i princip ingenting alls, inget bra på tvn, jag har lovat mig själv att inte plugga så det lutar mot glassätande och våra bästa på datorn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna