//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-22 ? 20:50:55

Trött torsdag

Hej
Ännu en jobbig torsdag är överstökad, och trots att detta är en av de jobbigaste dagarna på veckan kommer jag säkert sakna dem nästa år då en ny skola väntar. Nya äventyr, nytt schema och ny klass känns ju inte sådär superlockande just nu, men det ska bli spännande också!
Vad har jag mer haft för mig idag då? Jag har ätit fem stora cookies, ingen diet här inte, eller jo- må bra dieten! Jag veeet att man inte ska äta massor av kakor, utan nyttig mat för att må bra, men idag hade jag liksom inget val. Kakorna ropade på mig, och sedan blev jag rädd att någon annan skulle äta upp dom, så då skyndade jag mig att ta några... Och så tycker jag lite synd om mig som är yr hela tiden, nu har det varit såhär i en månad känns det som! Det är säkert inte så kul för er att läsa, men då är det tusen gånger värre att vara rädd att ramla nästan hela jämt, och sen få riktig panik när man väl har ramlat... Nej fy!
Aja, sen har jag mest bara slöat framför tvn, pluggat och ja, nu sitter jag här!
Det skulle ju vara trevlig av svtplay att ladda upp de senaste 2 avsnitten av bröderna reyes också, för annars har jag ingenting att göra ikväll! Aja, vi hörs! Puss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna