//www.hscripts.com --> ad>
2012-03-11 ? 19:20:20

Var ska jag börja?

Kortfattat- Jag klippte av mitt hår i torsdags och trodde att jag skulle dö av ånger, vilket jag fortfarande gör. Tjurade på golvet tills jag somnade och drömde om lååångt fint hår, haha! Sedan tog familjen sitt pick o pack och drog mot Sundsvall. Där har slutet av mitt lov spenderats och det var precis det jag behövde! Inget internet hade jag, men det var väl lika bra, ni hade nog annars tvingats läsa milslånga inlägg om hur arg jag var över mitt hår!
Aja, sundsvall var det ja! Myste med släkten lite, sov mycket, var uttråkad på fotbollsmatcher och shoppade lite! Älskade, älskade stad!
Nu har jag bara fixat här hemma, ätit och spa:at med ansiktsmask, långdusch och nagelfix! Behövligt tycker jag!
Nä, jag vettetusan vad jag ska skriva om, här får ni lite bilder med konstigt ljus på lite av shoppningen istället! Sen köptes det påslakan, ljus och ram också, men det fastade inte på kort nu.
Nu myser jag med lillebror i soffan, men sen har även jag plugg att ta hand om så det ska jag göra nu! Sen väntar en riktig myskväll innan skolan imorgon! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna