//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-15 ? 22:06:48

Denna längtan

Idag har jag hunnit med så mycket som att skriva ett misslyckat nationella i matte, svimmat endast en gång, rejsat på slöjden med sandpapper, trätvingar och borrmaskiner. Åkt vidare in till staden för lite mini-shopping tillsammans med Malin och sedan drog jag igång packningen inför den efterlängtade Göteborgsresan med klassen ♥
Farmor har också ringt ett par gånger, det var vid den här tiden för flera år sedan hon hade med sig en klass nior och åkte till Göteborg, vilket hon tyckte var roligt att berätta om ♥ Älskade farmor då!
Sedan har jag hunnit promenera en halv mil med Emmie. Pladdrat om råttfobier, klassresan och annat livsviktigt. Nu sitter jag nyduschad, har kollat på Desperate housewives och tagit det lugnt den senaste timmen.
Åh vad jag längtar tills imorgon ska ni veta!
Karuseller ska åkas, vi ska skratta, tåg ska åkas i timmar, ett tjugotal luftmadrasser ska pumpas och det ska bli hur bra som helst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna