//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-01 ? 22:25:20

En dag med mor o mormor ♥

TRÖTT. Trött är vad jag är just nu. En blandning av utmattad, sjuk, nyvaken och sovit-dåligt-trött. En jobbig kombination när man är yr kan jag ju tillägga. Menmen, jag är hemma från en jobbig, rolig, kul och tröttsam resa med mormor & mamma i Birsta. Jag började dagen med att vara bästa sällskapet i bilen- jag sov hela vägen dit + en timme på gården innan mormor fick komma och väcka mig, haha.
Lite puder och kläder på och sedan åkte vi mot alla tråkiga butiker i Birsta. Ja, Bauhaus och K-rauta lockar inte mina shoppingnerver direkt. Efter timmar av kollande på mosaik och tvättställ var jag helt trött och snurrig i huvudet, så så väldigt mycket shopping för min del blev det inte. Får köpa bikini i stan eller online istället!
Mat på ikea, glass på jamjam och mat hemma hos mormor & morfar innan vi åkte hem igen. Jag kan tillägga att jag inte var vaken en enda minut på hemvägen heller.
Och inte mycket längre till, nu ska jag snart sova. Gonatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna