//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-14 ? 19:49:24

En måndag sådär

Ett "ååååååååhhh" skulle beskriva denna dag bra.
Jag har inte fått mycket gjort kan jag ärligt säga.
Checkdagen på skolan gav inte mer än en halvminuts genomgång och en yrselattack på golvet.
Sedan fick jag nog och vandrade hem. Somnade vid halv ett och vaknade runt halv sex. Gud vad jag sov!
Hämtat lite pengar inför klassresan har jag iallafall gjort, och nu har jag precis kollat igenom ett gammalt nationellt prov i matte. Jag skäms nästan för att säga att jag inte har pluggat alls.
Inte ens kollat igenom boken har jag. Men jag kunde faktiskt ha valt att strunta helt i skolan och bara stanna hemma på dagarna nu när jag inte mår bra, men jag försöker ändå.
Jag kan faktiskt inte göra mer än mitt bästa och just nu är det inte alls speciellt mycket jag orkar med. Faktiskt.
Men jag ska iallafall läsa igenom NO-boken och sen ska jag sova igen. Gud va kroppen blir trött av att vara yr konstant alltså. Det är lite läskigt! Och samtidigt har jag svårt att väl somna så det blir en ond cirkel. Nej, nu orkar jag inte skriva mera. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna