//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-05 ? 19:20:46

Det är någonting med den där drömmen jag drömde i natt som gör mig lite ledsen idag. Sen att jag är trött och mår sisådär, kollade på Bröderna Reyes och blev lite ledsen, ramlade in på flera One direction-låtar som inte direkt gjorde mig gladare. Jag vet inte, jag känner bara att jag är ... eh ... blää! Lite ledsen är jag nog, men jag vet inte varför. Jag vill bara må bättre nu, jag vill ha en förändning och jag vill inte behöva känna mig dålig!
Vad som betyder någonting är att må bra, vara med dom man tycker om och ha kul ♥
Vill ni veta vad jag hade för nyårslöfte? Att göra vad som känns roligt och som får mig och andra att må bra, att inte ha massa krav och att njuta! Och det här är resultatet av det...
Och vad ska jag göra nu då? Jag förstår att ni är trötta på att läsa om att jag är yr. Herregud jag är så himla trött på att skriva om det, men det känns som att det blir bättre av att just skriva lite. Men jag är så trött. Så sjukt trött bara. Det har nu gått 66 dagar precis, mer än två månader av konstant yrsel, svimattacker, svårt att sova och trötthet.
Jag vet att det finns mycket, mycket, MYCKET värre saker... Så jag borde inte klaga, men såhär är det just nu...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna