//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-08 ? 17:46:57

Fina, underbara, konstiga klass

Idag är det tisdag. En dag som har bestått av en rad skollektioner. Vissa helt vanliga och andra med mig liggandes på golvet med benen upp under genomgången, dvs helt vanligt det också. Eller inte vanligt men ni förstår, jag föll ner från bänken i golvet idag, vilket var lite läskigt och jobbigt. Lite brännbollsspel blev det också för klassen då jag och Emmie var trogna poängräknare och sedan en slöjdlektion efter det. Finfint!
Jag fick även en liten glädjerush då vi insåg hur mycket roligt vi har som väntar oss och speciellt då klassresan blivit förlängd! Den kommer att bli toppen ♥
Trots att det är hemskt jobbigt med allt kring yrseln är det så mycket roligt som kommer ske, så jag sitter här och småler hela tiden ♥ Iiiiiih!
Klänningar har jag också googlat och hittat några favoriter, men svårt är det!
Ikväll ser jag fram emot en mycket trevlig tv-kväll men först ska mamma och jag möte upp Emmie för lite trevligheter.

Sisters Point - Begin DressASOS PETITE Exclusive Lace Skater DressMarie-Ann Sleeveless Lace Skater Dress
Ja nu hamnade bilderna lite knasigt här, men familjen ropar middag så jag måste joina dom! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna