//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-12 ? 14:14:00

Fredagen

♥ Jag startade dagen vid åtta och var i skolan mellan nio och halv tre.
♥ Jag hann med två otäcka yrselattacker igen. Igår var ingen bra dag.
♥ Åkte runt i skolan på två rullande kontorsstolar
♥ Tog mig hem i regnet med dyngsura tygskor.
♥ Drog med mig mamma, Emmie och mina små bröder till ica maxi.
♥ Köpte ett halvt kilo naturgodis. Japp, ni läste rätt. Ett halvt kilo!
♥ Avnjöt en laxmiddag med alla familjemedlemmar.
♥ Fick den sötaste presenten av bästa Johanna ♥
♥ Spenderade timmar tillsammans med mina vänner skrattandes och pratandes ända in i småtimmarna. Jag kom innanför dörren vid tre inatt och redan då hade fåglarna ute börjat kvittra och det var inte alls mörkt. Fin kväll ändå!
Idag vaknade jag klockan ett, och då var min kusin hennes familj här på besök i helgen. Det blir bra det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna