//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-16 ? 14:02:16

Göteborg nästa! Eller nej, först Ånge o Stockholm, eller hur var det?

Vi har längtat, väntat och tjutit "Iiiiiiih" i flera veckors tid. Vi har planerat, funderat och längtat lite till!
Och nu är dagen äntligen här! Tillsammans med min fina, underbara, dumma, bästa klass intar jag inom en snar framtid Göteborg!
Fyra underbart kaosartade dagar tillsammans med 9b, dag och natt, natt och dag. Kan ni tänka er?
Nej, det ska bli finfint det här!
Dagen hittils har varit skit, men det gör inte så mycket. Packarna är väskade. Nej, väskorna är packade och jag är näst intill redo. Tjingeling för snart far vi till Götlaborg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna