//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-22 ? 20:13:16

Idag...

Var tio av mina 24 klasskamrater på skolan. Resten var antingen på resande fot eller sjuka.
Lyckades jag pricka in tre svimattacker under den korta skoldagen. Tack och lov för mina vänner säger jag bara.
Har skolsköterskan försökt att få mig till akuten. Men jag vågar inte riktigt veta vad felet är med mig. Känner på mig att jag inte vill veta av någon anledning.
Har jag försökt att plugga till ett prov imorgon, helt meningslöst om du frågar mig för jag kan nästan ingenting.
Borde jag ha packat nästan allt inför turkiet. Vad jag har packat då? 5 plagg endast i spetsmaterial samt två bikinis.
Sen har jag pladdrat i telefon en stund.
Ätit massa kex och duschat.
Okej, de två sista var nog riktigt ointressanta men det var min dag också.
Och nu kom farmor och farfar precis förbi på besök ♥
Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna