//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-10 ? 15:09:28

Jag saknar saker jag aldrig någonsin trodde att jag, Hanna Matilda Lindström skulle sakna...

Jag saknar nämligen, håll i er nu, och förbered er att anteckna, att träna!
Ja, ni hör ju! Det krävdes alltså en två månaders (än så länge)
sjukdom för att jag skulle vilja träna, och inte bara låtsas vara sugen på det!
Jag tänkte imorse (vaknade tolv) att jag skulle göra ett jättelugnt,
mini-träningspass som gav lite mer än promenaden från soffan till
köket för att hämta mat. Sagt och gjort.
Hur tror ni att ett par situps, två plankan, lite benböj och lite sånt gick?
Det slutade med att jag låg halvt borta i sängen och höll på att svimma.
BOKSTAVLIGEN.
Ja. Så bra gick mitt tjugominuters lugna pass.
Från och med nu kommer jag att hålla mig till mina egna dieter och
träningspass (äta så mycket gott som möjligt men ändå mest
nyttigt och enbart ta små promenader då och då) tills jag känner mig piggare!
Såhär såg jag ut efter ett springpass en skitregnig dag i sommar.
Dyngblöt, jag torkade inte på flera dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna