//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-14 ? 23:03:46

Jag vet inte vad jag ska skriva för att någon ska förstå

Alltså, jag kan inte skriva det här nog ofta. Men jag har så fina vänner som hjälper mig, varje dag!
Jag är så himla tacksam och glad, samtidigt som jag har dåligt samvete för att jag inte är en lika bra vän.
Jag är också så himla rädd att tappa bort och förlora mina vänner, för utan någon som jag kan prata av mig med- seriöst eller rent babbel, skratta eller gråta med eller bara veta att det är någon som finns där vet jag inte hur jag skulle klara mig. Ibland känns det som att man knappt har nog med delar av vänner för att ens ha en hel vän, men det har jag ♥ Jag förstår inte hur det finns någon som orkar hjälpa mig när jag är yr, varje dag i flera månader, utan att tröttna! Och jag kan verkligen inte beskriva hur glad jag är att det finns någon som alltid hjälper till och finns med mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna