//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-10 ? 14:14:59

Just trying to be happy ♥

Åh vad jag är trött på att må som jag mår. Igår fick jag två yrselattacker, första var lite annorlunda än vanligt, det var som att jag drogs ner mot marken. Och idag är jag helt slut. Helt tom. Helt och totalt trött bara. Andra gången igår var under alldeles för mycket stress eller snarare var det så mycket blandat som gjorde att allt bara blev jobbigt. Det blev alldeles för mycket bara. En blandning av allt den senaste tiden var anledningen till att jag inte klarade av att hålla mig på benen då.

Men jag har så himla snälla vänner som hjälper mig! Jag är så himla glad att jag har er! Verkligen ♥

Håller i min hand när jag är yr, hämtar hjälp, sitter med mig, förklarar för alla virriga lärare, mina fina doktorer! Haha, fångar mig, lyfter upp mig och upp med benen, hjälper mig att andas, behöver jag fortsätta?! Fina, fina vänner! Jag älskar er ♥

Åh nu blev jag alldeles töntig och sitter här och halvgrinar, ni är bäst! Oj, vad skulle jag göra utan er? Ligga och vara halvdöd borta i något hörn i skolan?

Nej, er är jag tacksam för!

♥♥♥♥♥

Kommentarer
johanna

we love yah to! ; )

2012-05-10 @ 15:45:15
Hanna

2012-05-10 @ 18:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna