//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-01 ? 08:00:00

Maj maj måne

Valborg igår! Alltså är det första maj idag- månaden som innehåller massor av skoj! Klassresa, turkietresa, lediga dagar, solsken och massor av härligheter. Välkommen efterlängtade maj!
Dagen igår spenderade jag några få minuter i solens sken, på stan, möte om eventuellt sommarjobb och sedan på kvällen firades valborg! Just nu ligger jag troligtvis raklång i baksätet i bilen, trött och sovandes, på väg till sundsvall för en härlig dag med mor min. Om jag vaknar på rätt sida dvs. Mormor&morfar-besök, tråkig möbelshopping, god mat och förhoppningsvis lite rolig shopping inför turkiet-resan också!
Det är tidsinställt, men bättre än ingenting alls! Tjingeling ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna