//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-13 ? 17:27:37

Min helg

Jag inledde helgen med en härlig myskväll tillsammans med några av de finaste vännerna. Dagen därpå sov jag bort halva dagen och vi fick besök av min fina kusin och hennes familj. Vi åt gott, massor. Skrattade, pratade och hade det bra. Sedan var vi så sociala och spenderade flera timmar vid varsin dator. Jag visade stolt upp mina skor, vi överkonsumerade nötter (om ni trodde att de få som är kvar i skålen är alla har ni väldigt fel), det hoppades studsmatta och jag hade enbart slarvigt uppsatt hår hela helgen.
Lördagen slutade med att jag och Marie satt och kollade på en bra film. Idag har varit en lat-söndag. Vi har ätit, segat oss, följt med lill-ida till slänggungan och nu har släktingarna tagit sitt pick o pack och åkt hem. Själv har jag läst lite genetik och halvsovit i pyjamaskläder. Det är ju trots allt söndag.
Denna dag avslutas med en prommis med Emmie, en långdusch och mysig tv-kväll. Batterierna ska laddas inför en ny, kort (!!!) skolveckan innan 9b åker på klassresa. Jag ser fram emot många timmar på tåg, ett par fina dagar med vänner i en ny stad, och liseberg såklart! Jag ska kolla med skolsköterskan så att jag kan åka karuseller trots min yrsel. Hoppas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna