//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-02 ? 23:03:55

Mina bebisar är här!

Och dom är perfekta! Söta, fina, snygga och riktiga "Hanna"-skor! Att jag staplar runt som Bambi på hal is med dem gör inte så mycket. Inte nu iallafall, jag har ju tid att träna ♥ Visar bilder sen!
Jag mår iallafall lite bättre nu. Köpte lite hårfärg men den får vänta i förpackningen en stund. Fick en fin kommentar också ♥
Sen lyckades jag masa mig iväg mig mot zumban med Emmie, men kollade bara på. Eller ja, förutom när ai se eu te pego spelades då! Eftersom att det var sista träningen för denna säsong bjöds det på tårta vilket jag såklart glupskade i mig. Sedan vandrade vi hem, köpte lite naturgodis på vägen som jag åt framför Greys. Nu kom jag på att jag troligtvis har NO-prov imorgon, så trots hemsk huvudvärk ska jag repitera allt en gång innan jag ska sova, tillsammans med mina älsklingar. Vi kommer leva tillsammans tills döden skiljer oss åt, jag och skorna 

Imorgon ska jag till sjukhuset igen, hoppas att jag får våra bästa år- doktorn som ger mig en bra diagnos, precis som i drömmen! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna