//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-05 ? 13:28:57

När drömmen blir sann vill jag inte ens leva

Gomorgon lördag!
Själv har jag sovit fram till halv ett, legat i sängen och kollat på Bröderna Reyes som jag alltid lyckas somna ifrån.
Drömde en hemsk dröm inatt, och den var så himla verklig. Min älskade mormor dog och jag var på hennes begravning och bara skrek och grät. Det var den värsta drömmen jag har drömt, någonsin 
Ute ligger ett tjockt lager snö på marken och det verkar inte sluta falla snö. SUCK!
Kvällen igår spenderades med några vänner tittandes på film, spelade kort och tittade på youtube-klipp. Trevligt!
Dock var jag så trött så att jag nästan somnade sittandes och sedan fick jag yrsel och panik, som att jag föll bakåt. Så från och med nu måste jag försöka hålla mig hemma så att jag inte hela tiden förstör för mina vänner...
Iallafall- Vad denna dag har att erbjuda vet jag inte riktigt. Troligtvis åker jag en sväng in till stadskärnan och ikväll blir det säkert en hemmakväll. Förkyld har jag också blivit. Jag vet inte, ville bara trycka in det någon stans så att ni får veta det. Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna