//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-24 ? 00:10:04

Nästa stopp- Turkiet!

Ha det bra, mina fina vänner!
För mig väntar just nu två veckor av timmar i solen, i poolen och vid havet. 30+grader, glassar, solstrålar och en bok i en solstol. Äntligen har jag börjat längta lite smått! Nej två veckor av lugna, fina soldagar utan stress tackar jag inte nej till. Det blir fint det!
Just nu längtar jag som en tok efter en stor talrik med onyttig hotellfrukost ♥
Jag borde vara färdigpackad och redo för avfärd eftersom att flyget går tidigt imorgon, men jag är långt ifrån klar med packning. Det blir en sen kväll för mig det här.
Men jag är fullproppad med skojigheter tillsammans med mina vänner iallafall. Åh vad jag kommer sakna er ♥
Dagen idag bestod av en kort skoldag, stan och glassfika på torget tillsammans med fina solen samt dans för alla nior. Jag dansade tills jag svimmade. Bokstavligen. Även om det bara var en halv dans.
Nej, min enorma klädhög till packning måste rensas och vikas nu, gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna