//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-10 ? 15:58:18

Sometimes we put up walls, not to keep people out, but to see who cares enough to knock them down

Jag är så trött så att jag mår illa!
Tänkte bara skriva ett litet "hej" som inte bara innehöll massa gnäll eller som handlade om min otränade kropp.
Det har faktiskt varit väldigt skönt med en hemmadag idag, trots att jag sov fram till tolv. Även om jag är jättetrött är jag mycket gladare, jippie!
Såhär har jag iallafall skruttat runt idag, efter mitt lilla träningspass alltså. Skorna på!
Okej dom tog jag på mig nyss bara för att mig själv.
Nu ska jag kila ut för att få lite luft tänkte jag. Sedan väntar lite plugg också. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna