//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-07 ? 18:48:08

Sommardrömmar

Idag har jag kastats från skolan till möte, till staden, återigen mot skolan för att hämta mapp, hem och nu mellan olika skolböcker har jag tagit en liten paus. Nu är jag så otroligt trött på skoldagar, skolböcker och lektioner. Jag vill vara ledig och fri, skratta och ha kul, resa, äta jordgubbar och glass, vara i solen, plocka smutron på strå, grilla med vänner, dansa foxtrot (?, blev sugen på det nu), sitta ute på sena sommarkvällar och pladdra på om allt möjligt med fina vänner ♥ Det ni, där har ni mina drömmar just nu. Finfina drömmar, eller snarare längtan.
Ha en fin måndag. Min kväll blir som vanligt bestående av hallon och mjölk, serier på datorn och mycket vila. Vad annars?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna