//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-08 ? 23:12:23

Stay positive!

Hemma är jag sedan någon timme tillbaka. Vi var hemma hos mammornas kompis på spa-party, luktade på massor av krämer, doppade allt för många morötter i dipp, fick testa produkter och fika. Trevligt! Några krämer inhandlades i hopp om bättre hy, vi lyssnade och skrattade åt de vuxna och hade det bra i några timmar.
Nu har jag duschat och fixat allt som fixas ska inför kvällen. Eventuellt att NO-boken skulle ha fått min uppmärksahet idag men nejdå, den får snällt vänta i mappen, i min väska, gömd under trappen. Där är den säkert förvarad.
Nu ska jag smyga och hämta lite hallon & mjölk, titta klart på våra bästa år här i sängen och sedan försöka sova. Sömn är något jag behöver (herregud, sover jag över någonstans somnar jag alltid först, alltid tidigt och missar alltid något kul) men som jag inte har fått mycket av den sista tiden. Men snart. Snart hittar någon liten smart läkare ut vad felet är så att jag kan få hjälp att må bättre. Stay positive ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna