//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-03 ? 21:40:53

THINK HAPPY. BE HAPPY.

Hej!
Just nu har jag planer på att mysa hela kvällen framför Bröderna Reyes, smoothie och naturgodis ♥ Mys!
Tänkte bara uppdatera lite kort. Läkarbesöket nu på morgonen gav väl inte så mycket som jag hade hoppats på. Jag ska dit igen snart men annars är det väl bara att fortsätta som vanligt. Trist, tråkigt och jobbigt kan jag ju tycka...
Men men, lite skola efter det som resulterade i muntligt prov liggandes i vilorummet och att jag sen gick hem tidigare. Sen har jag vilat, vilat och vilat. Pluggat lite och gått en prommis med först Emmie och sen mamma o Lotta till ica. Det var min dag det, rätt och slätt!
Här ser ni en liten skymt av mina fina klackar, Jeffery Campbell från Henrykole.se ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna