//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-04 ? 16:29:17

Brr

Idag är det fredag igen. Dagarna verkligen susar förbi just nu, snart är både klassresan, turkietresan och skolavslutningen här ♥
Jag hade iallafall planer på att åka in till staden för bikinishopping men vädret hindrade mig, nu vill jag inte lämna huset! Ja, inte ens lämna min mysiga plats under filten. Usch vad kallt det är ute!
Men nu är det iallafall helg- underbara helg! För min del kommer jag bara ta det lugnt för det mesta. Jag försöker att vara med och ha kul så mycket som möjligt men det är verkligen jobbigt, även om andra kanske inte märker det... Men lite skoj, lite mumsigt och lite plugg bjuder säkert helgen på. Ja, lite mumsiga saker kommer helgen garanterat bjussa på, jag har ju redan ätit fyra kakor och en näve chips. Är det helg så är det!
Sen tänkte jag fota lite shopping från den senaste tiden också, och skorna såklart ♥
Ha en fin helg alla ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna