//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-20 ? 22:10:55

Världens bästaste 9b

Alltså, jag vet inte vad jag ska skriva. Vart jag ska börja berätta om den här helt underbara långhelgen tillsammans med klassen. Det var Göteborg, det var Liseberg med allt vad det nu innebär. Det var skratt i mängder och det var riktigt bra! Jag har aldrig älskat min klass som jag gör nu, fina 9b ♥
Vad vi har skrikit, skrattat, gråtit (jag) och haft det så himla fint. Åkt på spårvagnsäventyr, mumsat på starbucks, B&J och subway, suttit och tokskrattat i stan mitt i natten och allt har bara varit så kul.
Jag har också kunnat checka av massor på min innan-jag-dör-lista. Jag har svimmat eller ramlat ihop cirkus sju-åtta gånger under en dag, fått skjuts i en helt främmande stad av två främlingar, åkt atmosfear tre gånger och insett hur sjukt underbara klasskompisar jag har, som faktiskt orkar med en jobbig, högljudd, gnällig och svimfärdig tjej som mig ♥
Lånade bild från Ellens blogg, hoppas att det gick bra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna