//www.hscripts.com --> ad>
2012-05-21 ? 22:36:58

Vissa problem har löst sig, dom andra skiter jag i

Jag fick gnälla lite över telefonen för en fin vän, gud vad jag älskar dig ♥
Fortsätter jag såhär kommer jag att vara utochin-vänd, så mycket som jag pratar ut om allt.
Vissa av sakerna som är jobbiga har löst sig, andra känns lite bättre än tidigare och vissa struntar jag i just nu. Bara det att jag inte vill att saker ska "handla om mig" mer. Jag vill vara den som hjälper och finns där för mina vänner, för den personen har mina vänner fått varit under en alldeles för lång tid. Men det kommer, ha tålamod med mig vänner. Snart blir jag säkert bättre och jävlar vad jag ska finnas där för er då!
(Eventuellt att jag har drabbats av förkyld-men-vill-börja-träna-syndromet, ni vet när man blir jättepeppad att börja träna precis när man blir förkyld. Fast nej, så är det nog inte)
Nej. Jag ska bli bättre nu. För andras skull mest. Så det så.
Tills dess så kom ihåg att jag älskar alla er mest i hela världen! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna