//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-27 ? 20:26:37

Åh! Det knastrar under skorna när man går

Förutom att skolan bjöd på långa lektioner och folkdans har jag också gjort ett tappert försök att förbereda mig inför morgondagens spanskaprov som äger rum tidigare än tidigast, vilket innebär att jag kommer att halvsova mig igenom hela provet. Jag har också besviken gått hem från ett uteblivet zumbapass, snubblat i en stackars främlings famn på bussen och med chockat ansiktruttryck bett så hemskt mycket ursäkt, och gäspat alldeles för många gånger denna dag.
Efter skolan kände jag världens största sug efter kanelbullar så jag åkte till affären och köpte den största kanelsnäckan jag kunde hitta. Bara åååh.
Nu ska jag trotsa det faktum att jag borde läsa lite läxor och istället krypa ner under täcket med lite serier och min kanelbulle. Så roligt kan man ha en helt vanlig tisdag.
 
Nej. Ska jag vara ärlig orkar jag inte så mycket mer nu. Fan vad allt ska vara jobbigt och aldrig bli bra för min del. Åh, jag borde inte tänka så. Men jag kan inte undgå att tänka att allt verkar lösa sig alltid på ett eller annat vis, för alla andra. Och här sitter jag, helt oförändrad med tårar som bränner bakom ögonen, för jag vill inte gråta. Det blir ändå ingen skillnad så varför ska jag ens försöka må bättre? Åh. Aldrig i mitt liv har jag känt mig så ensam som jag gör nu... Och så tråkig som jag har varit de senaste veckorna! Jag är så otroligt trött på mig själv, har ni känt så? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna