//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-14 ? 17:56:49

Åh, har jag tappat bort mig själv?

Idag tackar och bockar jag för att jag lyckades dra mig upp i morse även om min varma säng kallade mer än någonsin, för att när klockan slog 13.20 slutade skolan för dagen, för att jag har så himla snälla klasskompisar som hjälper mig när jag verkligen behöver det, för att jag hittade en twix i fickan när jag sprang till bussen och för att jag nu har bockat av dagens skoljobb ♥  Och så vill jag skänka en ironisk tackhälsning till sjukhuset som efter hela tre veckor inte hörde av sig förrän mamma ringde och mailade, trots att det bara skulle ta en vecka att få provsvaren hemskickade. Det var dagens lilla hälsning, det. 
Nu ska jag göra det jag har längtat till heeela dagen- halvsova i soffan framför någon bra tv-serie. Hur bra?
 
På väg till skolan en morgon förra veckan...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna