//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-15 ? 20:01:00

Och här står jag och undrar vart dagarna tog vägen...

 
Dagar som dessa känns det som att det krävs en hel armé för att få upp mig ur min varma säng på mornarna. Dagar som dessa står jag vid hållplatsen och fryser i väntan på bussen. Dagar som dessa kämpar jag mig igenom lektion efter lektion när allt jag vill är att åka hem och sova igen. Dagar som dessa kastar jag mig i soffan och somnar till ett avsnitt av Grey´s anatomy direkt efter skolan även om läxhögen i ryggsäcken ropar på mig. Dagar som dessa försöker jag att bita ihop trots att jag känner mig yr hela tiden. Dagar som dessa duschar jag i kokhett vatten 40 minuter och hoppas att huvudvärken ska försvinna. Dagar som dessa hinkar jag i mig te på kvällarna. Dagar som dessa är min största önskan att äta en stor mumsig bulle. Dagar som dessa är jag så himla glad att mina fina alltid hjälper mig när jag behöver det som mest. Dagar som dessa springer förbi så himla fort att jag knappt märker att dom varit här. Dagar som dessa kan vara jobbiga men ack så mysiga när man äntligen kan krypa ner i sängen och sova. Det ska jag göra nu, även om jag har sovmorgon och kan vara vaken huuur länge jag vill. 
 
Hoppas att alla har haft en fin dag, mina små chokladbönor! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna