//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-05 ? 13:21:45

En av dom jobbigaste nätterna i mitt liv...

Inatt var nog en av dom jobbigaste nätterna i mitt liv. Jag hade så himla, obeskrivligt ont i huvudet hela natten och vad jag än gjorde så blev det inte bättre och jag kunde inte somna. Jag kanske lyckades sova i två timmar eller så, och det känns som en dimma som jag sprang runt nere och värmde värmedynor och letade efter medicin som jag ändå visste att vi inte hade. Det enda vi har hemma är dubbla alvedon som jag vet inte funkar så bra på mig, men runt halv sex i morse fick jag nog och tog jag en dubbel alvedon och fick iallafall någon timmes sömn. Men usch, fy vilken natt! Jag hade småpanik hela natten och ville bara få sova... Nu har jag bara en lätt huvudvärk men jag är iallafall hemma från skolan idag. Jag har lyckats sova några timmar och nu ligger jag i soffan och är rädd att få tillbaka den där hemska huvudvärken...
 
Jag tänkte bara säga hej. Roligare än såhär blir det inte idag, puss på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna