//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-07 ? 19:36:26

En förträfflig onsdag om jag får säga det själv, och det får jag

Idag var det onsdag minsann, och det märktes eftersom vi slutade himla tidigt för att gå naturlinjen. Man måste älska onsdagar ändå! Jag & Michelle firade med lite mysfika i stan innan jag åkte hem och den morotskakan satte sig himla fint i magen kan jag säga! 
Här hemma har jag klurat och funderat hur jag ska skriva en bra debattartikel, roat mig framför riktiga hollywoodfruar från beverly hills och tjuvtagit en cola av pappa. Inga nyttighetspoäng för mig idag inte. Men vem håller koll på det?
Dessutom hörde jag någonting om att det skulle vara kladdkakans dag idag, så då måste jag ju såklart ställa till med bakning ikväll också, jag får väl minska lite på där sockret istället. Tur att mamma avbokade min tid hos tandis imorgon. Men vilken fin onsdag iallafall ♥ 
Imorgon var lärarna generösa nog att ge oss sovmorgon också. Jag har inte mycket att klaga på för tillfället. Känner ni vad vardagsglad jag är? Ska jag smitta av mig lite, hääääääär har ni lite glädje! Och räcker inte det får ni komma hit och äta kladdkaka, pusspuss!
 
En annan dag där jag var glad och väldigt trött!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna