//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-11 ? 18:45:42

En helg med mig

Min helg invigdes på ett dansgolv på en fest i bringåsen, följt utav barnkalas för lillnisse dagen efter med film och sushimys på kvällen eftersom att jag blev jätteförkyld, och idag har jag i myskläder gjort allt ifrån ingenting till ingenting alls. Skrivit lite på en debattartikel som tydligen fick ha max 600 ord, medans min text lutade mer mot 1300, haha. Sen har jag haft mysmiddag med farmor & farfar ♥ världens bästa farmor & farfar. 
Just nu har jag planer på att följa med mamma på en promenad, plocka undan på rummet, ha lite hemmaspa och sen myskväll ikväll tillsammans med chipspåsen och solsidan.
Jag känner mig småledsen så jag orkar inte göra mycket mer än så. Åh bergochdalbana-humör!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna