//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-25 ? 21:56:00

En hög med sovande vänner, hotellfrukost, jullängtan och en kalasmysig söndagsmiddag

Åh vilken kalasfin och mysig helg jag har haft!
Fredagen slutade med att jag och några tjejer somnade på en hög av madrasser i Ellens vardagsrum efter en spontan myskväll med med andra ord, godsaker och mys!
Dagen efter kände vi för att lyxa till det lite och avnjöt kanske den godaste frukosten jag ätit på länge, inne på Hotell scandic i stan ♥ Mer sånt, tack!
Därefter hade jag en behövlig hemmaspa-timme innan jag och mamma åkte tillbaka in till stan för lite shopping. Och såhär när julmånaden väntar bakom hörnet kan jag verkligen inte sluta längta. I stan fann jag mig bland juldekorationer, ljusslingor och pynt och jag bara njöt. Julkänslorna kommer krypandes och jag kunde varken låta bli att köpa dom där mysiga manchesterbyxorna som jag har kollat på, men varit osäker på sedan de kom in i monkis sortiment, ska jag behålla dom? Och inte heller kunde jag hålla mig ifrån att smygstarta julbaket i form av rocky road och börja skriva på en önskelista ♥ Åh vad jag älskar julen ändå!
 
Och vill ni veta hur min lördagskväll såg ut kan jag meddela att jag och mina bröder somnade i soffan framför en gammal film. Oj vad livet leker ibland, alltså.
Idag har vanliga söndagssysslor hållit mig upptagen ända fram till ikväll när det fick bli en mysig middag i stan med samma gäng som somnat hemma hos Ellen. Om jag inte räknar med att jag har en hemsk huvudvärk så är jag helt utvilad och pepp inför en ny vecka. Det snöar ju till och med, hur underbart?
En mix av allt denna helg har erbjudit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna