//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-02 ? 20:02:00

Första fredagen i november

Vad har ni haft för er denna ruskiga novemberdag? Jag började dagen med en ordentlig brak-sovmorgon innan jag gick ner till köket och plockade ihop en musig frukost framför Hela sverige bakar på datan.
Dagen till ära har jag burit stickat och kjol. Det har jag gjort ofta den senaste tiden, det känns så höstigt på något sätt.
Mamma och jag gav oss iväg till några olika butiker här i närheten, och gladast är jag över mitt lilla inköp. En doftljus från Yankee candle, med min favoritdoft Soft blanket ♥ Gissa om det kommer att få brinna mycket nu när det är mörkt och kallt, i vinter.
Ett stort tips om ni gillar enkla, lätta, fräscha dofter!
När man handlar med mamma måste man passa på. Jag fyllde kundkorgen med massa godsaker, så att det räcker en lång tid framöver.
Till middag serverades det kyckling med soltorkade tomater och fetaost och klyftpotatis i ugn. Mmmm!
Efter det blev jag så mätt så jag har bara legat inne på mitt rum och tittat på serier. Ena sidan av huvudet värker så jag tänker vila massor! Äta lite godis hade jag också tänkt. Det är ju trots allt fredag, även om jag har ätit som att det har varit fredag hela veckan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna