//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-22 ? 20:40:56

Jag längtar, jag.

Tumblr_m04k2qqt5b1roe9o5o1_500_large
Så var ännu en skoldag över. Denna torsdag bjussade på utvecklingssamtal och matteprov för min lilla del. Annars har jag frysit på väg hem från bussen, fort som satan kastat mig i soffan under en filt direkt när jag kom hem och sedan tvingat mig upp för att bocka av lite annat skoljobb som låg i ryggsäcken och väntade. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli med en helt oplanerad helg som väntar runt hörnet. Åh vad jag ska sova, kanske åka in till stan en sväng och sedan får vi se vart kosan styrs. Nej det kunde inte kännas bättre med helg, det vill jag lova! Med hälsan är det precis som det alltid har varit de senaste månaderna, så jag ska inte klaga. Så länge jag känner mig glad mår jag alltid lite bättre, även om jag ofta bara vill dra täcket över huvudet och sova bort alla dagar i veckan. Annars längtar jag bara efter snöflingor som ringlar ner, att halka runt i mina UGGs, kolla på julkalendern (aldrig att jag slutar med det, aldrig), köpa julklappar, rimma, julbaka, pynta och längta lite till efter allt mys ♥ Åh, december är verkligen min favoritmånad, tror jag bestämt...
Nu ska jag slänga in en sats muffins (lika som jag gjorde tidigare) i ugnen och sedan kasta mig i sängen och kolla på film. Jag smygstartar min helg redan nu, ha det fint fina ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna