//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-04 ? 19:56:09

Jag skriver från en mysig hög på golvet

Vad har ni haft för er i helgen? Jag har själv känt mig småsjuk och trött så jag har bara varit hemma och myst. Igårkväll hyrde familjen filmer och åt ost och kex, haha, så kul hade jag.
Och jag har gjort en koja på golvet där jag har suttit vaken de senaste nätterna och tittat på serier och sedan somnat. Idag tog jag också en kort promenad och andades in höstluften vilket jag tror var bra för mitt huvud som tänker alldeles för mycket.
Just nu sitter jag här på golvet, läser bloggar och känner doften av mitt älskade doftljus men ska snart krypa upp i soffan och kolla på Solsidan, och sen ska jag återgå till min lilla hög här på golvet. Jag hoppas att alla har haft en kalasfin helg ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna