//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-16 ? 20:30:04

Leénden och bullar!

Jag vaknade på rätt sida imorse. Jag hade sovmorgon och vaknade utan huvudvärk så jag trallade runt här hemma iklädd strumpbyxor till armhålorna och en stickad tröja bakofram tills jag insåg att jag borde klä mig i något lite dugligare på skolan. Jag skuttade sen mot busshållplatsen, och vet ni vad? Jag mötte inga läskiga gubbar och jag slapp frysa eftersom att bussen kom tidigt! Ett tecken att denna dag skulle bli bra, vill jag tro! 
Efter skolan stannade vi kvar i lyan en sväng och efter det, mitt i min & Emmies sakna 9b-diskussion dyker två gamla godingar upp, varav ena följer med oss till Frejas bakeri och köper fredagsbulle. Gött!
Just nu är jag fortfarande på  jag saknar 9b-humör, samtidigt som jag är i nyvaket förvirrat tillstånd efter en oplanerad och omedveten powernap. Jag vill minnas att någon 9b:are fanns i någon av alla drömmar som jag drömde också, men det är ännu oklart.
 
Ja, jag skulle bara önska er en kalasfin helg med gottigheter, mys och skratt!
Förutom fest med klassen imorgon är planerna rätt oklara för mig, men jag klagar inte! Jag har tydligen en hög läxor som kommer störa mig och massor av spännande serier att titta på! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna