//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-28 ? 18:01:18

Min dag i punkter

 
♥ Det verkar som att jag aldrig har varit så trött som jag är denna termin. Fick jag chansen skulle jag lätt kunna somna till vid skolbänken. Oturligt nog är jag inte som mina vänner som faktiskt gillar kaffe. Bara jag tänker på den där starka, mörka, blaskiga blandningen mår jag illa. Inte ens med hundra sockerbitar och massa mjölk tycker jag om kaffe. Inte ens då
 
♥ Jag & Moa satt nästan en hel lektion och förundrades över hur himla mysig Coffeeworld-bloggen verkligen är. Istället för att göra som alla andra och börja arbetet om vår förebild satt vi istället och njöt av de fina bilderna och log åt texterna som hon bjuder på. Till slut insåg jag att Hannah från coffeeworld faktiskt är en utav mina förebilder och att jag kanske borde skriva om henne? Ingen annan blogg piggar ju upp mig mer när jag är ledsen, ingen annan får mig att le åt världens småsaker eller peppar mig när allt är jobbigt, och ingen annan får mig att längta till julen mer. åh
 
♥ Jag, Moa & Emmie bestämde oss för att testa vad skolan hade att erbjuda i gym-väg och drog efter skolan med oss Michelle ner för att testa några olika maskiner. Jag kan ju säga såhär, jag är inte den mest erfarna gymmaren av oss. Men lite träningsverk imorgon kan jag ju alltid hoppas på.
 
♥ Jag blev alldeles överlycklig när jag insåg att ica äntligen hade julpyntat. Nu är det inte långt kvar till nedräkningen. åh
 
♥ Jag har spenderat timmar med detta:
Skrivit på min samhällstext som hur jag än vrider och vänder på den bara blir fel. Men te´t var ju gott iallafall.
 
♥ Suck. Nu måste jag dyka ner i fysikboken. Åh vad jag längtar till den dag då jag bara kan kasta mig i soffan och inte göra någonting, hela dagen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna