//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-18 ? 20:03:48

Myskväll deluxe

Efter en helg som inleddes med myskväll med goa vänner, fortsatte med mysmiddag hos farmor&farfar, och fest med classmates, avslutas idag med traditionella söndagsmåsten i form av massor av plugg, hemmaspa, promenad med Emmie & Johanna, rumstädning, bak i form av kladdmuffins med vit choklad och havssalt och tv-mys nu på kvällen, med pyjamasen som behållts på hela dagen. Det var vad min helg har erbjudit och jag måste säga att trots en del tråkigheter blev det ett fint avslut på en jobbig och off-ig vecka för min del. 
Nu ska jag kolla på solsidan och äta muffins, hajdo!
 
Och nej, jag vet inte riktigt vad deluxe betyder, nej.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna