//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-23 ? 19:54:17

Några rader om min fredag

Åh, äntligen är helgen här och jag välkomnar den med öppna armar. ♥
Jag har förutom att spenderat några timmar vid skolbänken, burit min juligaste kofta i längtan efter julmyset, gått en kort runda på stan och fixat mamma inför fest, haha hon är som hon är, min mamma... För min del blir det hemmamys till tusen procent medans mamma är ute och lever livet. För tillfället ligger jag och kollar på Grey´s och bredvid mig ligger en bit choklad och väntar på mig. Ni vet stunder som egentligen inte är så speciella, men som gör att man känner sig gladast i världen? Åh. Underbart! 
Nej men vänta, nu ändrades planerna istället till en spontan myskväll med några fina tjejor, ännu bättre ♥
Imorgon väntar världens brak-sovmorgon och troligtvis en tur till stan med mamma. Sen ska jag nog smysstarta julpysslet med lite julbak. åh, bara åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna