//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-03 ? 18:43:59

Om någon nu skulle jag intresserad

Jag hatar lussebullar. Jag hatar vaniljglass med chokladkross och sånna dära glasspinnar med ett tunt lager mörk plastig choklad. Jag hatar reklamavbrott när dom väl kommer, men önskar ofta att det kunde komma en reklampaus när jag är jättekissnödig eller hungrig. Jag hatar äckliga lukter och när man har alldeles för höga förväntningar och blir besviken. Jag hatar att vara ensam för då tänker jag för mycket. Jag hatar när man inte har något att ta på sig när jag verkligen behöver ha något fint. Jag hatar att frysa när jag väntar på bussen. Jag hatar att sakna någonting för mycket. Jag hatar att vara orolig och stressad. Jag hatar kebab och pizza, men jag hatar skolans biff mer än någon annan maträtt. Jag hatar plötsliga olyckor och hemska sjukdomar som inte borde få finnas. Jag hatar att äta kokt ägg som det är. Jag hatar bullar som är torra. Jag hatar när balsamet är slut. Jag hatar yrsel, huvudvärk och allt annat som är fel på mig. Jag hatar att känna mig missnöjd. Jag hatar bråk och tjaffs. Jag hatar singoalla. Jag hatar russin. Jag hatar damråttor. Jag hatar när vädret är tråkigt. Jag hatar att när man inte har pengar och inte borde shoppa hittar man hur mycket fint som helst, och när man får shoppa är allt bara tråkigt och fult. Jag hatar när mitt egna liv känns så tråkigt att jag hellre byter liv med vilken tv-serieperson som helst. Jag hatar äckliga brödkanter. Jag hatar när man blir väckt när man har sovmorgon. Jag hatar att vi alla är så himla ytliga när det finns så mycket annat viktigt. Jag hatar när det bara är en liten skvätt mjölk kvar i paketet och jag måste slänga det. Jag hatar när tv-kontrollen är borta. Jag hatar att man alltid kommer på någonting man måste göra precis när man har det som bekvämast innan man ska sova. Jag hatar att tiden går för fort när man ha roligt och går alldeles för långsamt när det är tråkigt. Jag hatar att se andra ha kul när jag själv känner mig deppig och ensam. Jag hatar alla ideal och krav som finns på ungdomar. Jag hatar att när man verkligen behöver ringa dör mobilen. Jag hatar att i nästan varje serie jag följer är det någon som är yr, har huvudvärk eller svimmar och såklart då har någon livsfarlig sjukdom. Jag hatar att inte en enda läkare har nämt någon sjukdom, utan att jag ska behöva höra om olika sjukdomar och sedan be läkarna göra tester.
 
 
Jag älskar smulorna i botten på en chipspåse. Jag älskar att se gamla par tillsammans på stan, det ger mig hopp på något sätt. Jag älskar när man blir glad för nästan ingenting. Jag älskar överraskningar. Jag älskar att sitta och fika och äta gott i stan. Jag älskar middagskvällar och mys med vänner. Jag älskar känslan av fredagar. Jag älskar när lillebror gör något så himla gulligt att jag tror att jag ska dö. Jag älskar känslan av en renbäddad säng. Jag älskar goda dofter, ljus och krämer. Jag älskar att titta på filmer och foton från när jag var mindre. Jag älskar att resa. Jag älskar att sova hur länge jag vill. Jag älskar när man känner sig nöjd. Jag älskar samtidigt som jag hatar att jag inte bryr mig om skolan på samma sätt som förut. Jag älskar att somna framför en bra serie. Jag älskar att köpa julklappar. Jag älskar att ha någonting roligt att se fram emot. Jag älskar att se mina vänner glada. Jag älskar polkagrisar. Jag älskar mina gamlingar och är så himla glad att alla lever än. Jag älskar att köpa någonting som jag verkligen vill ha. Jag älskar att Vänner slutar med att Ross & Rachel blir tillsammans och att Chandler & Monica får tvillingar. Jag älskar choklad. Jag älskar när jag inte har läst bloggar på ett tag och ser att det finns massa roliga inlägg att läsa. Jag älskar att min nya klass känns så himla bra. Jag älskar att jag ofta har det oförskämt bra jämfört med många andra i världen. Jag älskar att det snart är Jul. Jag älskar att bara egna pepparkakshus och jag älskar julkalendern. Jag älskar när man inte kan sluta skratta. Jag älskar att titta på inredningsbilder. Jag älskar glädjerus. Jag älskar karuseller och bergodalbanor. Jag älskar alla minnen jag har med min gamla klass. Jag älskar hemmakvälls godis. Jag älskar att baka cookies. Jag älskar när folk bara är glada som dom är, och gör konstiga saker. Jag älskar när jag inte har läst bloggar på ett tag och ser att det finns massa roliga inlägg att läsa. Jag älskar att värma mig med en kopp varm dryck när jag fryser. Jag älskar bloggar med fina bilder. Jag älskar att orden buster, salami, enkät, mm betyder så himla mycket mer för mig och mina vänner än för alla andra. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna