//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-21 ? 19:49:57

Pannkakor, mattetal, huvudvärk och tårar nedför kinderna

Vilken dag!
Allt ifrån en morgon då jag spenderade tiden att bråka med mattetal, till pannkaksfrukost på pause (där vi enades om att dom inte var något att rekommendera) och till sist befann jag mig på palmcrantzskolan där jag bokstavligen talat inte kunde sluta gråta när fina Ellen sjöng så himla fint att alla vi satt tårögda och fick rysningar över hela kroppen. Åh, jag vet inte vad som hände. Sist det blev så vad på skolavslutningen, men den ska vi inte ens prata om. Det blev bara så fint och lite för mycket. Allt passade så himla bra, där hör du hemma Ellen! Jag är så glad att du mår bättre och att allt blev bra till slut, för det känns som att det där är perfekt för dig! Axel och Linnea också för den delen. 
 
Annars kan jag meddela att jag och matteboken inte kom så bra överens och nu är "on a break" och att jag rädd att den hemska huvudvärken som jag hade för några veckor sedan kommer tillbaka.
Vet ni vad jag ska göra ikväll? Ja, det vet ni såklart. Kolla på serier och fika. Blir bra det, puss ♥ 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna