//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-20 ? 21:02:23

Such a happy face

Åh så fasligt tråkigt men nödvändigt det är med allt skoljobb. Jag kan stirra mig halvt blind på alla mattetal i i matteboken samtidigt som min lilla hjärna vandrar iväg någon helt annan stans. Det finns så himla mycket annat roligt att tänka på. Åh, dagar som idag skulle lov kännas som största paradiset. Men innan det underbara, mysiga jullovet som är min absoluta favorittid på året kommer väntar inlämningar, prov, test, läxor och uppgifter i massor. Håll ut Hanna, håll ut!
Nu ska jag spendera hela natten framför Grey´s anatomy, jag har snart sett alla sju första säsongerna med 22 avsnitt var, på ett par veckor... Mina skolprestationer är verkligen ingenting att hänga i julgranen, men mitt serieberoende kan jag ju alltid dra till med om det skulle vara så att något litet skryt skulle behövas...
 
Gonatt och hoppas att ni har haft det super, små piggeliner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna