//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-19 ? 20:20:06

Tankar som besöker mig denna måndag

Idag har jag befunnit mig i skolans lokaler den större delen av dagen. Jag hann också klämma in ett kort besök hos sjukgymnasten och spenderat några timmar med näsan i matteboken. Nu känner jag mig välförtjänt av detta
(Slitna myskläder och en bit kexchoklad) och en lång, mysig seriekväll efter denna start på veckan! Hoppas att ni hade en förträfflig dag, eller en sådan bra dag som man kan ha, en blåsig och kall novembermåndag som denna. 
 
Förresten, detta hittade jag nu när jag tänkte skriva ett inlägg:
"Tankar man kan ha mitt i natten när man borde sova...Tusan vad det kliar mellan mina fisktår! På riktigt, verkligen superkliar och det går inte att få bort!" Haha, jaha? Och detta kände jag absolut att jag behövde dokumentera och dela med mig av. Men då vet ni. Bra.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna