//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-08 ? 21:56:29

Tjingtjing! What´s up karameller?

Idag har jag njutit till fullo av en segis sovmorgon, även om mamma sprang in och skrek i panik att hennes skor hade gått sönder sisådär sju i morse.
Sedan hoppade jag på bussen och skolplikten kallade. Skola är ju alltid skola, men den lyckades jag ta mig igenom utan värst mycket att klaga på och senare befann jag & några finfina flickor oss inne på trafikskolan i stan för att ta det första steget till körkort! I magen är känslorna ganska blandade. Jag längtar lite smått till att känna mig så vuxen och fri, men alla olyckor och att det är så mycket att tänka på gjorde mig en aning förvirrad och orolig. Detta är dock kanske inte är ett sånt stort problem för mig än eftersom att jag troligtvis inte kommer att få köra bil så länge som jag är yr. Det kan nog få står för dagens tumme ner. Ack så tråkigt. Men jag har fler tummar upp än vad jag kan räkna på min hand kan jag säga er!
Förutom att hinka i mig massor av varm choklad på trafikskolan blev min middag sliskig glass och cheeseburgare signerad McDonalds. Bikbok spred glädje genom att ha kvällsöppet och halva priset på hela butiken så jag, Emmie & Moa hittade alla något fint som fick följa med oss hem. Jag kan visa er sen!
Hemma hittade jag kladdkakan i kylen och den ska jag avnjuta framför Hela sverige bakar på tv4play, och mamma är på väg hem från Ikea med mina absoluta favoritchips ever!
Och gissa om jag blev chockad när jag såg blommor inne i köket, pappa hade köpt till mamma eftersom att de firar 17 år som förlovade. Jahapp.
Och som om det inte vore nog med att det är fredag imorgon, och min lilla älskade krumilur till lillebrors firar 3årsdag (♥) vankas det NA-fest och innan dess lite tjohej med alla fina tjejor i klassen. ♥♥♥♥♥
Håller ni inte med mig om att allt känns för bra just nu? Att jag har ramlat och skrubbat sönder mina nya jeans och att jag har jordens skavsår stör mig alltså inte så himla mycket nu. 
Och jajamen, jag känner att jag fick till rubriken riktigt snistig och fin!
 
iAdios mis amigos underbaros!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna