//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-26 ? 22:33:10

Vad härligt hörrni!

Åh. Idag tampades jag med huvudvärk hela natten igen, usch. Men efter en ipren, nackövningar och några extra timmars sömn blev jag världens gladaste idag när jag insåg att snön hade kommit tillbaka ♥
Ännu gladare blev jag när jag kom till busshållplatsen och möttes av två glada, sjungande främlingar som tydligen också hade vaknat på samma goda humör som jag. Sedan dess har dagen bara rullat på. Jag drog med mig en hög läxor hem som jag har jobbat med samtidigt som jag har mumsat på rocky road och nu har jag precis plockat undan på mitt rum, bytt lakan till mina juligaste myslakan och tagit fram mina  sötaste pyjamasbyxor. Bredvid mig har jag en stor kopp med mitt favoritte och framför mig visas svenska projext runway. Vilken toppenkombo hörrni!
 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna