//www.hscripts.com --> ad>
2012-11-30 ? 23:27:23

Världens mysigaste pyjamas


åh, imorgon är äntligen första december här. första luckan i chokladkalendern får öppnas och som jag har längtat efter julkalendern på tvn! mysteriet på greveholm är ju den bästa av dom alla, så himla mysig!
imorgon ska jag kliva upp tidigt och mysa med en kopp julte och pepparkakor. tänk att snart är julen här! till min stora lycka hade gina tricot fått in dessa pyjamasplagg som jag nu får fira in december i.
det krävs inte mycket kring jul för att få mig att le och pirra i magen. ♥
min helg bjuder, som ni kanske förstår, på massor av julemys i form av pynt, julmusik och julbak. jag ska börja planera julklappsinköp och åh vad jag längtar. att vi har ett fysikprov och ett test på en tråkig engelskabok till veckan tänker jag för tillfället strunta i.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna